Tuesday 21 April 2015

Corelle Murah

Hi uols...sejak dua menjak ni saya tergila pinggan mangkuk n periuk la..hahaha..padahal dah lama orang gilakan benda2 ni kan...saya baru tergila sebab baru masuk 30an kot...hehehe
saya suka beli online...sebab online murah dari kedai...kalau yang pre oder lagi la murah tau...hari tu saya terjumpa page fb jual corelle murah..klik sini ok...x ramai pon like page ni tapi harga die murah...saya beranikan diri untuk order... 

lepas dah bayar deposit bulan 12 thn lepas...maka barang pon sampai la awal april hari tu...patutnya sampai lagi awal tapi ada delay dekat kastam...saya beli set 16pcs ni rm200 je tau...design ni design baru dekat US ...saya beli 2 set...tapi masih di opis belum bawak balik umah..hehehe...ini lah die design nye...cantik tak...hihi
saya suka sebab simple, lagipun design baru...maka ku rembat dua set..boleh la kan....belasah jekk...


Product Information
•   South Beach 16-pc Dinnerware Set includes 4 each: 10-1/4" Dinner Plates, 6-3/4" Bread and Butter Plates, 18-oz Soup/Cereal Bowls, 11-oz Stoneware Mugs 

•   Dishwasher safe for long lasting patterns 
•   Microwave and oven use for versatility 
•   Patterns won't wash, wear or scratch off 
•   Break and chip resistance for carefree durability 
•   Stackability for cupboard space efficiency 


yeaaaaa....nanti korang tgk fb tu yeaaa....tataa

No comments:

Post a Comment